24.12.2015.

Novogodišnja nagradna igra

Pokloni su spremni a neki čak i podeljeni. Kako razmišljate u istom smeru kao i drage osobe, onda morate poklanjati nedelju dana ranije kako ne bi kupili baš ono što ih očekuje ispod jelke.

Spremila sam poklon i za vas iz nove Liscine kolekcije Cheek by Lisca. Pravo na učešće u nagradnoj igri imaju učesnici iz Srbije.

Sve što bi trebalo da uradite je sledeće:

1. Zapratite blog.
2. Lajkujete moju facebook stranu.
3. Odgovorite na pitanje: da li ste kupovali nešto iz kolekcije Lisca i šta je to što najčešće poklanjate za Novu godinu?

Nagradna igra počinje od trenutka objave posta do srede 30. decembra u podne. Tada ću objaviti i srećnog dobitnika u nastavku ovog posta. 

SREĆNO !! 

***
Dobitnik nagradne igre je Branka Mladenović ! Čestitamooo ! Branka, pošalji mi svoje podatke na mail kako bi ti poslala nagradu.

Hvala svima na učešću a nagradnih igri će biti i dalje ali u sledećoj godini.

Srećni praznici fashioniste ! 

xoxo

 


  







5 коментара:

Milena Petrovic је рекао...

Iz Lisce imam jedan komplet donjeg veša koji je kupljen prošle godine i nosim ga samo u specijalnim prilikama.
Za NG uglavnom poklanjam parfeme, skoro da mi je to tradicija.

Nina Mandić је рекао...

Ja sam koristila njihove grudnjake, i obozavam ih :)
Za novu godinu poklanjam svakakve poklone od kreativnih stvari do konkretnih, zavisi ko sta voli :)
Nagradjujem i na blogu, pa se slobodno prikljuci :)
http://fashionovertherainbow.com/mali-poklon-za-vasih-500-lajkova-na-facebook-stranici/

Jelena Nincic је рекао...

Nikada nisam nista kupila,ali ves odlicno izgleda...:) Obicno im poklonim zagrljaj,poljubac,I mnogo ljubavi ;)

Kristina Ugarkovic је рекао...

Kupila sam jedan grudnjak i obozavam ga! :-D
Sto se poklona tice, zavisi kome su namenjeni, ali su uvek pazljivo birani i od srca :-D

Branka Mladenovic је рекао...

Nisam nista kupovala do sada... Sto se poklona tice poklanjam uvek neke sitnice koje mogu uvek sa sobom da se ponesu, tako se ljudi uvek sete mene. :)

Translate

Дошло је до грешке у овом гаџету