17. 5. 2015.

Pal Zileri S/S 2015

Unutarnja snaga nestaje kako ono što radite postaje više posao a manje zadovoljstvo. Alber Kami je jednom izjavio da je stvarna velikodušnost u pogledu budućnosti, davanje svega sadašnjosti.

Fotograf Miloš Banjalić


Ništa se ne dešava slučajno. Sve se dešava s razlogom i svaki neuspeh ima svoje naravoučenije. Svaki promašaj jeste osnova ličnog razvoja. Doprinosi unutarnjem razvoju. Nikad nemoj da žališ za svojom prošlošću. Bolje, izvuci pouku iz nje.

Opažaj lepotu najobičnijih stvari: divna zvezdana noć ili opčinjenost paukovom mrežom nakon kiše. Nikada nemoj potcenjivati moć jednostavnosti!

 Fotograf Miloš Banjalić
(sa Ivanom, uživale u reviji i besprekornoj organizaciji)

Kada otvoriš svoje srce, možeš dotaći srca drugih. Kada se osećaš živo i uravnoteženo, mnogo je lakše da budeš bolja osoba.

Uživajte u vremenu koje provodite sa dragim osobama i čuvajte uspomene. Ali, živi u bogatstvu svoje mašte a ne svojih uspomena.

I ono što je najbitnije: tvoje MOGU je važnije od tvog koeficijenta inteligencije!

Ne postoje greške u životu, samo lekcije. Ne postoji negativno iskustvo, samo prilike da se razvijamo, učimo i napredujemo. Stvari se uvek oblikuju dva puta: prvo u radionici uma a zatim, i samo tada, u stvarnosti.

Počni da misliš o sebi kao o nečem višem nego što je skup tvojih trenutnih okolnosti. Očekuj najbolje. Bićeš zadivljen rezultatima!

***

Namera mi nije bila da pišem o Pal Zileri reviji jer o tome možete pročitati na sajtovima za koje pišem: www.style.rs i www.danubeogradu.rs. Želela sam da pročitate nešto što je i te kako pozitivno i možda vam zatreba jedan dan.

O samoj reviji možete čitate na ovim linkovima kao i uživati u fotografijama:


***

Za ovu reviju, opredelila sam se za izradu krop topa i suknje u crno beloj boji - kombinacija koja je uvek aktuelna. Umesto fascinatora koristila sam til sa tufnama - inspiraciju sam pronašla u kolekciji Giambattista Valli-ja za sezonu proleće/leto 2015.

Više fotografija na mom instagram profilu: https://instagram.com/dunjastyle/

Sa dragom Oliverom


Hvala vam što me pratite i hvalite!

Poljubac, 

vaša Z E B R A   









***Kaluđer koji je prodao svoj Ferari, R. Šarma



Нема коментара:

Translate