13. 8. 2013.

Miss Jagodine

Poslednje polufinalno veče izbora za Miss Srbije održano je u Jagodini. Pratite moj blog a time i najnovija dešavanja u kompaniji Miss Yu i kako teku pripreme naše prelepe Aleksandre Doknić Miss Srbije, koja predstavlja našu zemlju na izboru Miss World.




Beograđanka Milica Lončar (20) izabrana je za Miss Centralne Srbije i učestovaće u finalu za najlepšu devojku Srbije u oktobru u Beogradu.
 
Prva pratilja je Dejana Radosavljević iz Bele Crkve, a druga Anđelina Cirković iz Gračanice. Žiri je proglasio i mis publike, šarma, turizma...



Polufinalno takmičenje za najlepšu je održano na platou Akva parka, a učestovalo je 15 devojaka iz Beograda, Niša, Bele Crkve, Kragujevca, Požege, Jagodine, Paraćina, Gračanice, Despotovca, Užica...

Podržite našu misicu Aleksandru Doknić tako što ćete vašim lajkom njene strane poboljšati njen plasman na izboru Miss World. Svaki lajk se boduje kao i aktivnost na njenoj strani koja je povezana sa sajtom Miss World. Link strane: Miss World - Serbia

Miss Serbia Aleksandra Doknić 


Aleksandru Doknić sam odmah zapamtila jer je drugačija, zanimljivo lepa. Nisam znala da je Miss Srbije dok nisam počela da radim za kompaniju Miss Yu kao saradnik.
Kada sam je poslednji put videla na pisti Beogradske nedelje mode, uzviknula sam: "Evo je ona lepa devojka, Niveino lice!".

Pisala sam o njoj za internet portal www.style.rs kada je pobedila na takmičenju za Nivea New Faces - http://style.rs/nivea-new-faces-powered-by-nivea-soft/16725/

Moram priznati da je sada lepša i dalje dosledna dugim suknjama.

Sandra srećno!

1 коментар:

Анониман је рекао...

Baš je lepa misica!

Translate