13. 4. 2016.

Dunja Style preporuka za stil sedamdesetih

Kako se sedamdesete polako vraćaju, predstavljam vam i svoju preporuku - kako ih ja vidim.

Isprobala sam prolećnu kolekciju Lindex i mogu obradovati i devojke slične meni - visoke i građene ne baš manekenski, da mogu naći odlične farmerke, sa elastinom (wooow). Nemamo uske kukove, šta da radimo.

Pored toga što Sijena fenomenalno izgleda, fotografije iz kampanje "Sienna Miller Hearts Lindex" će vam odlično poslužiti kako da kombinujete garderobu i postignete efekat sedamdesetih. Kako izgleda kada se ja poigram sa ovim stilom možete pogledati ispod.

Pored klasičnog šopinga, predlažem da pogledate stvari vaše majke ili bake i potražite komade koji vam mogu poslužiti za pomenuti stil. Hajde da kršimo pravila potrošačkog društva u kome se nalazimo i malo prištedimo.




Pored profi fotografija, postavila sam i fotke sa svog snapchat profila dunjastyle. 

   







 




😙😙😙


Moj rad možete pratiti i ovde: 

Instagram 
Twitter
Tumblr
Pinterest
Snapchat
Facebook

A tekstove čitati na sledećim linkovima:
Style.rs
Danubeogradu.rs


 


Нема коментара:

Translate