3. 8. 2015.

Intervju za TC Ušće: Ljubav prema modi me je vodila da pokrenem blog

Objavljen je moj intervju za blog Shopping Centra Ušće. Već sam dobila primedbe: "Što mene nisi spomenula!?" Slatko.

Ipak je ovo kraći intervju i ne mogu spomenuti sve one koji su uticali na to da, pre svega dizajniram odeću a onda napravim i svoj blog, predlagali mi naziv za isti ali i uticali na razvoj mene - kao ličnosti.

Hvala vam !



U nastavku možete pročitati deo intervjua a ceo na linku: http://blog.usceshoppingcenter.com/dunja-petrovic-ljubav-prema-modi-me-je-vodila-da-pokrenem-blog/

Kako si se odlučila na korak da napraviš sopstveni blog?

Oduvek sam volela da crtam, posebno devojke i smišljala im razne kombinacije.  Mama ih je kupovala oblepljene selotejpom sa par kombinacija, koje sam menjala i tako kombinovala stvari. Tako sam negovala svoju ljubav prema modi. Barbike i da ne pominjem – presvlačenje istih non stop. Kada sam počela da studiram, zaintrigirala me je šiveća mašina koju je kupio deka sa majčine strane. Niko je nije koristio. Ona je jako stara, ali očuvana. Datira još iz 1960. godine sigurno. Ne izgleda poput onih „stilizovanih“ koju možete videti po kafićima i na Bulevaru kralja Aleksandra. Novijeg je dizajna u odnosu na iste, ali u „kutiji“ koju kada spakujem može da posluži i kao sto. Tako sam počela da dizajniram odeću za sebe. Prvo sam otvorila sajt na Google-u, a kako tu nisam imala statistiku, prenela par postova na blogersku platformu Blogspot. Volela sam da čuvam slike poznatih čije stvari su mi bile lepe. Postavljala sam ih na svoj blog i to su bili moji prvi postovi. Nakon ovladavanja šivećom mašinom Singer, počela sam svoju dizajniranu odeću da objavljujem na Blogspotu. Dodala bih da je moja mama šila po Burdi – ručno ali i na mašini. Otac me je svojevremeno „davio“ kako su devojke padale u mladosti na njegov kožni kaput, koje cipele kombinuje uz koju obuću. Ili kada kupi dosta odeće u Budvi na letovanju, pričao koje pantalone bi kombinovao uz koju košulju. Iz navedenog možda i nije slučajno što mi je hobi blogovanje, a diplomirala sam na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Birala kreativniji smer – marketing.

Нема коментара:

Translate