22. 12. 2014.

Šta nam predviđaju zvezde u 2015. godini?

Decembar je mesec kada mnogi sumiraju šta su postigli i koji su im ciljevi u novoj godini. Ovaj tekst će vas podsetiti da svako od nas ima nešto posebno u sebi i da baš zbog toga sijate još više u 2015-oj.

 
Danas, na predavanju prijatne i harizmatične Dr Lee Imširagić u Sensa gradu sreće (TC Ušće) čuli smo puno korisnih stvari. Nismo slušali samo o horoskopu i šta karakteriše Mars u različitim horoskopskim znacima. Pokušala sam, u toku predavanja, da proverim svoju natalnu kartu i vidim u kom horoskopskom znaku mi je Mars. Nisam uspela pa pronađem. Pamtim samo da mi je Venera u Blizancu što mi je i najinteresantnije. U principu se ne razumem.

 
Za Blizance smo saznali da će sredinom 2015. godine doći do promena u polju odnosa i ljubavi - ili će doći do braka ili do razlaza. Ne znam za vas ali je meni verovatno i pogodila.

Kada otvorimo oči, mi reagujemo. Reagujemo na kišu, na sunce, na ljude koji nas okružuju ali i oni na nas. Gledamo sve oko sebe i često se upoređujemo sa drugima. A kada zatvorimo oči i duboko udahnemo osetimo svoje telo, razmišljamo samo o sebi, o svojim ciljevima i o tome kako se mi zaista osećamo.

Nismo rođeni da se poredimo i upoređujemo jer tada dolazimo do zaključka da je neko iznad ili ispod nas. Svako od nas je jedinstven i nosi nešto posebno u sebi. Ukoliko smo svi nastali od npr. iste svetlosti, onda je svima dato malo svetlosti koje sija unutar nas.

Ne možemo svi biti zvezde, ali zato možemo sijati. Zatvorite nekad oči i udahnite duboko, prijaće vam.



Нема коментара:

Translate