13. 12. 2014.

Izložba čudesnih šešira, fascinatora i cipela

Večeras u 20h otvorena je izložba čudesnih šešira, FASCINATORA i cipela "Od glave do potpetice: Ars". Izložba je postavljena u salonu venčanica "Didier" u Čika Ljubinoj ulici 7/1/4 u Beogradu.


Izložba slavi umetnost, kulturu i lepotu. Posetite salon i pogledajte: šešire-skulpture, bajkovite fascinatore, vickaste cipele i ukrase - umetnička dela koja žele da podstaknu usavršavanje osećaja za estetiku i pozitivnu kulturu življenja. Autori umetničkih dela su: Tina Bukumirović, Mia Novak, Dragan Smiljanić - Blackbirdfield, Milenika Shoes - Deva Ars, M&M Magic.


Izložba je otvorena do 24.12., svakog dana od 13 do 21h, osim nedeljom.









***

Kada dobijem poziv na događaj, sestra se najčešće prekrsti kada shvati da ću na glavi imati fascinator. Usledi rečenica: "Dunja, da li moraš?!". Upravo te Blackbirdfield fascinatore koje sam često nosila na dešavanjima možete pogledati na gore pomenutoj izložbi.

Ljubav prema fascinatorima (ili kako kaže Vesna - instalacijama) odmah se rodila kada sam i upoznala Dragana Smiljanića 2012. godine na prodajnoj izložbi gde smo zajedno učestvovali. Te godine sam prvi put predstavila svoju kolekciju široj javnosti. Kažu da posle najtežih trenutaka zablistamo, što se i meni dogodilo te 2012. godine.

Možda je previše ekscentrično nositi ih ali ja i dalje ne odustajem. Mogu biti i manjih veličina. Takvi mi nisu toliko zanimljivi. Istina, zbog njih sam dospela i u novinama "Blic Puls". Upoznala sam sasvim slučajno novinarku Sunčicu koja je taj tekst i napisala. Upoznavanje se odigralo na Teniskom turniru poznatih. Pitala me je da li sam se naljutila. Naravno da nisam.


Нема коментара:

Translate