24. 5. 2012.

Revija "SHOW THE ROAD"

Oduševljena sam. Revija je bila u garaži. Prigušeno osvetljenje, samo manekeni osvetljeni, na ekranu imena dizajnera.



Dizajneri čiji su modeli predstavljeni su: Aleksandra Lalić, Ana Ljubinković, Bojana Jovanović, Dejana Momčilović, Ines Janković, Iva Soković, Ivana Ristić, Jelena Rodić, Jelena Stefanović, Jovana Marković, Jovan Stevanović, Katarina Rašić, Klasa, Lena Stefanović, Ljuba Sikimić, Marta Miljanić, Marko Marosuik, Mihano Momosa, Milan Zejak, Milijana Kević, Miro Mišljen, Olga Marković, Vesna Kracanović.



Naravno, izdvojila bih Anu Ljubinković. Devojka je zaista otkriće! 




Ostali modeli. 
 

Slike su preuzete sa sajta: nadlanu.com. Nisam sigurna da ću dobiti profi slike, pa sam okačila one koje sam našla.

Posebno bih se zahvalila divnom kreatoru Draganu Smiljaniću, odnosno Blackbirdfield Fascinators! Možete ih pronaći na facebook-u i upoznati se sa fenomenalnim radom jedinstvenog kreatora. U pitanju su da kažem šeširi, ali mislim da ih svako drugačije imenuje.

Ja sam već vlasnica jednog :-) Morala sam!!!



 

Нема коментара:

Translate