26. 7. 2018.

Floral dress | Klasična haljina cvetnog dezena

Najviše volim klasične haljine, strožijih linija. Prilikom izrade haljine u ateljeu Milene Čvorović, na lutki smo izradili "prednjicu" i "zadnjicu" što mi je koristilo kao kroj za sledeću haljinu (haljinu sa slike).


Prilikom odabira dezena, tražila sam atraktivni beli materijal sa zelenim lišćem - moderan već sezonama. Nisam ga našla pa sam odabrala sličan - osnova zelena sa belim cvećem, iscrtanim kroki tehnikom. 


Dobila sam svedeniju i elegantniju haljinu zbog šara i samog materijala.  Da sam sašila od materijala koji sam zamislila, haljina bi bila atraktivnija ali više "street style" (za uličnu modu) i ne bi bila, naravno, elegantna kao haljina koju sam sašila.


***Moj rad možete pratiti i ovde: Instagram TwitterTumblrPinterestSnapchatFacebook

A tekstove čitati na sledećim linkovima:Style.rsDanubeogradu.rsAdriadaily.com

Нема коментара:

Translate