1. 4. 2013.

Novine

Vreme je da unesem i malo novina.

Prva novina je da me možete pratiti na još jednom sajtu (uf koliko me ima... haha) a to je: Glipho !



Kačeći stalno svoje fotografije predmeta, raznih dešavanja i svega ostalog što mi je lepo, tagovanjem, primetio me je ovaj sajt koji vode rekla bih studenti iz Engleske (London). Pitali su me da li bih želela da pišem za njih i pristala sam. Moguće da ste upućeniji od mene ko su oni jer sam ja tek pre neki dan saznala za njih.

Na tom sajtu imam iste postove kao i ovde s tim što sam krenula da pišem i za njih i moguće je da neću pisati iste postove već će se razlikovati.

Druga novina je da sam napravila slideshow sa svojim slikama.

Primetila sam da blogeri slabo (ili čak nikad) objavljuju svoje snimke a ja ipak volim kad nekog pratim da pogledam i njegov video - stavila sam se u vašu poziciju (pod pretpostavkom da smo slični).

Slideshow možete pogledati na mom YouTube kanalu ali ću video postaviti i ovde na blog.

 

Uživajte!

Love,

Dunja Style





Нема коментара:

Translate