24. 2. 2013.

New dress. Dress by Dunja Style. Red carpet dress.

U životu neke lepe događaje možete grupisati i posmatrati ih kao veliku tortu.

Prvo dodajete namirnice, mešate, zakuvavate, pečete a onda, najslađi deo spremanja torte jeste ukrašavanje.

Tako sam i ja u okviru tog ukrašavanja dodala diplomu i zvanje diplomiranog ekonomiste. Kada sam završila sa šlagom, kao vrhunac svega, stavila sam jagodu na šlag tj počela da šijem i sašila haljinu.

Ispala je baš onakva kakvu sam želela. Jednostavna, elegantna.

Nekada su razlozi koji nas pokreću na neku akciju smešni. Moj čak i jeste. Zamislite sledeći: kupite kaiš i kažete sebi da nemate odgovarajuću haljinu, prosto, nijedna nije tako jednostavna i odgovarajuća za taj modni detalj. Sledeći razlog je što dobijete akreditaciju a u pitanju je crveni tepih... Nemoguće da se ničega ne setite.

Odluka je pala, sašiću jednostavnu, dugu haljinu koja odgovara mom kaišu. Za "red carpet". Smešno. Sreća pa ti moji izleti nisu skupi pa da samo bacam pare.

Obožavam svoj hobi.

Love,


Dunja Style


xoxo






 Art





2 коментара:

Анониман је рекао...

umetnicki... neko ko z
na znanje konacno

Dunja Style је рекао...

Hvala puno :-)

Translate