14. 9. 2012.

Duga cvetna suknja / Long floral skirt

Ovih dana se radi, nema šta. Stalno se ide negde, pišu postovi, ŠIJE SE!

O da, sašila sam novu suknju. Cvetnu. Možda vam se učini da vam je poznat materijal. Zapravo, od haljine, koju sam šila za svoj rođendan, pre godinu dana, ostalo mi je dosta materijala pa sam odlučila da sašijem suknju jer nisam imala dovoljno za blejzer....a i kroj sam za njega izvadila... Eh, tugo.

Pogledajte slike, svaki komentar je dobrodošao. Ako su vam moje oči čudne, to je zato što sam taj dan ustala u pola 6. Na žalost, razlog nije bio učenje i spremanje ispita.

Prvi utisci, uživo, su bili odlični. Zahvaljujem se ovom prilikom Maji i Neveni koje su je prve videle. Kao i prodavačici Nadi!!!!

A sada, malo celebrity. Premijera moje suknje je zapravo bila na otvaranju prodavnice čarapa: Socks from heaven. Evo kako je tamo bilo.
Još jednu suknju sam sašila, potrebno je samo malo da je doradim i to je to. Dezen je urnebesan. Videćete već. Objaviću još to a onda zatvaram mašinu jer želim da diplomiram.
That's all folks!

Love,

Dunja Style

Нема коментара:

Translate