14. 2. 2011.

Prvi korak!



Koji je prvi korak?

Osmislila sam da bude upravo onaj koji će pomoći onome koji želi da počne da šije!
Da se razumemo, nisam ja nikakav ekspert u šivenju, ALI želim da pišem o tome i kako se budem ‚usavršavala i edukovala, tako će i moj sajt poprimati ozbiljniju notu.
Ne želim da pametujem i da nekome solim pamet. Ovaj sajt je jednostavno napravljen iz moje ljubavi prema modi i, nadam se, budućoj profesiji. Uf, kako bi to volela :-)

Elem!
Šta je prvi korak? Napraviti lutku! 


A kako? Verujte mi lako! Napravićete model koji će odgovarati baš vašim dimenzijama i tako će te lakše znati kako da prišijete neki deo materijala, na kom mestu i tako dalje. Ostale slike, sam postupak, se nalazi u prilogu. Nadam se da će vam se svideti i pomoći vam!  :-)

Potrebno:



























I to je to!:-)






2 коментара:

Анониман је рекао...

na ovo sam mislila :) super ti je ideja, nadam se da ces istrajati u tome :)

Dunja Style је рекао...

hvala!! hocu:-)

Translate